4 oct 2011

Estiu 2011 a la Taverna.




Pomades,aplec de la cala Bona i La Taverna pel món.

1 comentario:

Jordi Gomara (itaca2000) dijo...

Hola companys, com que no he pogut robar el vostre correu electrònic enlloc, us envio aquest missatge aquí, si no us sap greu ;)

Sóc el cantautor Jordi Gomara que vaig recuperar la meva activitat musical a la primavera de l'any 2009 i que, des de llavors, porto més d'una cinquantena de concerts per Catalunya principalment, però amb actuacions també a Madrid, el País Valencià i també a Tolosa de Llenguadoc (França), a part d'entrevistes i concerts a la Televisió i a la Ràdio.

He actuat junt a Cesk Freixas, Andreu Valor, la Companyia Elèctrica Dharma i amb un bon nombre de cantautors, grups, músics diversos i poetes. Principalment actuo sol amb guitarra cantant cançons pròpies i versions clàssiques d'autors com Lluís Llach, Silvio Rodríguez, etcètera, malgrat que també ho puc fer amb un altre cantautor, músic o poeta

Estic interessat en actuar al vostre local. Podeu trobar tota la informació referent a mi a la meva pàgina: jordigomara.cat

Atentament

Jordi Gomara

Per cert, per proximitat, si voleu podeu demanar referències de les meves actuacions al Bar La Goleta i al Restaurant Nit i Dia de Sant Feliu de Guíxols, per si tinguéssiu cap dubte ;)